Regăsindu-ne într-o situație fără precedent în țara noastră, Simplu Credit IFN SA este printre primele instituții financiare nebancare ce oferă soluții personalizate și suport clienților care întâmpină dificultăți la plata ratelor, cauzate de efectele măsurilor recent instituite împotriva virusului Covid 19. De asemenea, Simplu Credit își continuă activitatea de creditare atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii, asumându-și în continuare rolul de finanțator responsabil.

Astfel, suntem aproape de clienții care solicită amânări la plată, oferindu-le consultanță prin telefon și prin poșta electronică în vederea găsirii unor soluții personalizate adecvate, cum ar fi amânarea ratelor sau restructurarea creditului iar fiecare solicitare facută de către clienți este analizată cu atenție și responsabilitate.

Pentru orice întrebări sau neclarități, clienții pot să contacteze Simplu Credit pe email la adresa office@simplucredit.ro sau la numărul de telefon 0371.550.000, în intervalul luni – vineri, între orele 9:00 – 18:00.

De asemenea, întrucât sănătatea și siguranța clienților și a angajaților este prioritară pentru Simplu Credit, s-au luat măsuri speciale de igienizare si curățenie iar programul de lucru a fost adaptat astfel: se lucrează prin rotație în agenții, angajații din sediul central își desfașoară activitatea de la domiciliu iar interacțiunea cu clienții se desfașoară, pe cat posibil, în mediul online sau telefonic.

Susținem demersurile autorităților privind limitarea interacțiunilor directe, recomandăm clienților să folosească, pe cât posibil, plățile securizate online și să evite deplasările mai puțin importante. Reamintim clienților noștri că efectuarea plăților ratelor se poate face în siguranță deplină pe site-ul www.simplucredit.ro, secțiunea “Plătește-ți Rata Online”.

“Chiar dacă ne aflăm într-o perioadă sensibilă din multe puncte de vedere, noi rămânem optimiști că împreună vom trece cu bine și peste aceste încercări. Prioritatea noastră în această perioadă dificilă pe care o traversam cu toții este sănătatea și siguranța clienților și a angajaților noștri. Am reușit să ne adaptăm rapid situației și să implementăm, încă de la începutul stării de urgență, măsuri adecvate care să susțină continuitatea activității, ramânând aproape de clienții noștri. Venim astfel în sprijinul clienților care întâmpină dificultăți la plată cauzate de epidemia Covid-19 cu oferte personalizate printre care se află și amânarea plăților. De asemenea, asigurăm și nevoia de lichiditate prin continuarea activității de creditare atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice.”, a declarat Livia Lengyel, Director General al Simplu Credit IFN SA.

Simplu Credit IFN SA va continua să urmărească atent evoluția situației actuale, va lua măsuri și va acționa prompt în interesul clienților și al angajaților. De asemenea, Simplu Credit îndeamnă clienții să se informeze doar din surse oficiale și să respecte recomandările autorităților de prevenire a infectării cu virusul Covid-19. Rămânem responsabili pentru ca împreună să depășim orice obstacol!

Simplu Credit IFN S.A. a fost înființată în anul 2004, iar începand cu anul 2007 societatea desfășoară activități de creditare pentru persoane fizice și juridice, fiind inscrisă în Registrul General al BNR sub nr. RG-PJR-41-110101/2018 și în Registrul Special al BNR sub nr. RS-PJR-41-110116 / 2018. Produsele de finanțare se adresează atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice. Activitatea de finanțare se desfășoara prin punctele de lucru deschise în orașele București, Ploiești și Brașov. Simplu Credit își dorește, în viitorul apropiat, extinderea rețelei de sucursale și în alte orașe importante ale țării, pentru a deservi mai usor clienții din alte orașe.

Pentru mai multe informaţii vă rugăm să ne contactaţi pe email la adresa office@simplucredit.ro, la numărul de telefon 021.9775 sau prin intermediul site-ului www.simplucredit.ro.

Simplu Credit